Monday, June 13, 2005

Myöntäkää, siat!

Eilen mun lankapuhelin soi päivällä puoli kahdelta. Liian aikaisin bostonilaisille, eikä kukaan täältä ikinä soita mun lankalinjaan. Nostan luurin.

Minä: Hello.
ATM: Halo?
Minä: Niin?
ATM: Halo? Kuka tämä on?
Minä: Vera.
ATM: Onko täällä jotain seksipalveluita?
Minä: Ei. Sulla on väärä numero.

Laitan luurin paikalleen. Hetken päästä kännykkä soi. Tuntematon numero.

Minä: Vera Izrailit.
ATM (se sama): Onko täällä jotain seksipalveluita?
Minä: Ei.
ATM (epätoivoisesti): Onko täällä edes joitain palveluita?
Minä: Ei. Mistä sä sait nämä numerot?

Tänän se tyyppi lopetti puhelun. Olisi varmaan pitänyt sanoa sille että C-koodausta, 100€/tunti. Olisi ollut oikein mukava sivutoimi.

Vieläkin ihmettelen kuka se oli ja miksi se soitti mulle. Varmaankin joku bloginlukija, joka sai numerot mun webbisivulta. Joten: myönnä pois, senkin sika!

No comments: